Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
=]ENIGMA-R[=Pawel Colonel
|
Wysłany:
Nie 10:35, 19 Sie 2007 |
|
|
Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra
|
"Po długim okresie ciszy w kwestii wersji testowych przyszedł czas na nowe wiadomości. Uważni czytelnicy naszej strony pamiętają, iż zespół programistów gry został podzielony na 2 zespoły. Pierwszy z nich prowadzi prace nad zupełnie nową wersją 3.0 gry, z kolei drugi zespół skupił się na eliminowaniu błędów w kodzie wersji 2.8.x oraz opracowaniu nowych map. Postępy prac drugiego zespołu możemy śledzić na podstawie zmian wersji testowych. W chwili obecnej wszystkie serwery testowe pracują pod kontrolą wersji 2.8.1.13. Warto jednak zwrócić uwagę na kolejną niespodziankę a mianowicie pojawienie się nowej mapy na liście - jest nią SF Hospital SE"
źródło americasarmy.pl
Yeah Babe (jeszcze Urban Assault SE dla kolegi proszę )
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
|
=]ENIGMA[=^DaM!aN^ General
|
Wysłany:
Nie 14:20, 19 Sie 2007 |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 1581 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
hehehehehe Tak sobię myślę, że fajnie by wyglądało Urban Assault tylko w nocy i jakieś oddatkowe oświetlone miejsca np. na alejce pod alphą ze dwie latarnie itp Ciekawie by było
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Dudek.dh Colonel
|
Wysłany:
Nie 15:44, 19 Sie 2007 |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 616 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
|
hosp SE juz niemoge sie doczekac
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
JoKeR Administrator
|
Wysłany:
Nie 16:09, 19 Sie 2007 |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 1005 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
no wreszcie
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
=]ENIGMA[=Asain Colonel
|
Wysłany:
Nie 16:48, 19 Sie 2007 |
|
|
Dołączył: 12 Paź 2006
Posty: 638 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kamienna Góra
|
wkoncu:D chociaz z urbanem bylo by git a ty damian nie gadaj o latarniach ! tylko zrob tego urbana masz edytora
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
=]ENIGMA[=^DaM!aN^ General
|
Wysłany:
Nie 16:57, 19 Sie 2007 |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 1581 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
ta nawet za 2 lata bym się na tym nie połapał Ale hosp... może zagram tam raz, no może dwa razy
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
=]ENIGMA-R[=Pawel Colonel
|
Wysłany:
Nie 18:52, 19 Sie 2007 |
|
|
Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra
|
Powiem szczerze, że liczę bardzo na przejście East Wing'iem, tak jak było w HospitalNE. Nadszedłby koniec dla spamerów z Ambush'a Bardzo jestem ciekaw zmian. Oby nie było jak z SF Pipeline'm - zgasili światło i zadowoleni
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
=]ENIGMA[=^DaM!aN^ General
|
Wysłany:
Nie 19:27, 19 Sie 2007 |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 1581 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
oooo Paweł może i Pipelne SF wygląda tak, że "zgasili światło i zadowoleni", ale w rzeczywistości to zupełnie inna mapa, inny klimat itp. Zastanawiałeś się czemu na Pipeline są miliony osób a na pipeline SF od czasu do czasu ktoś wejdzie?
A co do Hospa, to HospitalNE był bardzo fajny, przynajmniej dla mnie Na zwykłym Hospie bardzo mi brakuje porządnej m16 i granatów Jak by był taki slot to wierzcie mi, ze często bym był na Hospie
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
=]ENIGMA-R[=Pawel Colonel
|
Wysłany:
Nie 20:01, 19 Sie 2007 |
|
|
Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra
|
HospitalNE też bardzo mi się podoba, ale obawiam się, że twórcy pójdą w innym kierunku. Sam fakt, że robią swoją wersję, zamiast zaakceptować HospitalNE. Co do M16, to raczej możemy zapomnieć. W nazwie jest SF Hospital SE, a to mówi samo za siebie.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
=]ENIGMA[=^DaM!aN^ General
|
Wysłany:
Nie 22:17, 19 Sie 2007 |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 1581 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
wiem wiem Ale fajnie by było jak by dali m16 na hopsie
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Dudek.dh Colonel
|
Wysłany:
Pon 0:08, 20 Sie 2007 |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 616 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
|
m tam wystarczy porzadne RPK i wiaderko amunicji (gincie op4y!!)
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
=]ENIGMA-R[=Pawel Colonel
|
Wysłany:
Sob 20:16, 25 Sie 2007 |
|
|
Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra
|
"Dosyć niespodziewanie staliśmy się świadkami publikacji nowego raportu sytuacyjnego na stronie oficjlalnej. Zwiastuje on rychłe wydanie nowej wersji gry o oznaczeniu 2.8.2. Zgodnie z naszymi przewidywaniami kolejny pacz zostanie wyposażony w 2 nowe misje : RUMMAGE oraz SF Hospital SE. Akcja mapy Rummage toczy się w małym miasteczku, wydaje nam się że mapa będzie stanowić połączenie map Insurgent Camp oraz Urban Assault. Z kolei SF Hospital SE to kontynuacja popularnego "szpitala", mapa została wyposażona w nowe dynamiczne elementy jak również zmodyfikowane objectivy i cywilów wyposażonych w sztuczną inteligencję. Zdecydowano się również na wprowadzenie następujących usprawnień :
- do gry dodano symulator Virtual Army Experience
- wprowadzono możliwość sterowania głosem
- dodano możliwość samoleczenia się medyków (1 specjalny opatrunek dla siebie)
- nowa ulepszona tablica wyników
- dodano tryb Explore MAP - umożliwiający łatwe zwiedzanie map w trybie offline
- przeprowadzono zmiany w zachowaniu pojazdów HMMWV oraz działka CROWS
- ulepszono działanie AI cywilów oraz przeciwników
- dodano obsługę klawiatury Logitech G15
- poprawiono obsługę TrackIR czyli urządzenia pozwalającego na rozglądanie się i pełne kontrolowanie swojego pola widzenia poprzez niewielkie nawet ruchy głową (za stroną Pilots.pl)
- wprowadono zmiany w MBS (zmiana filtrowania map)
- usunięto wiele bugów w samej grze, poprawiono również edytor misji"
Źródło [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
=]ENIGMA[=^DaM!aN^ General
|
Wysłany:
Sob 20:20, 25 Sie 2007 |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 1581 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
no i ta wersja zapowiada się całkiem fajnie bardzo podoba mi się pomysł z "samouleczeniem" bo do tej pory nie rozumiałem, czemu medyk posiadający apteczki nie może udzielić sobie samemu pomocy
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
=]ENIGMA-R[=Pawel Colonel
|
Wysłany:
Nie 0:20, 26 Sie 2007 |
|
|
Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra
|
=]ENIGMA-R[=Pawel napisał: | - do gry dodano symulator Virtual Army Experience
- wprowadzono możliwość sterowania głosem
- dodano możliwość samoleczenia się medyków (1 specjalny opatrunek dla siebie)
|
Bardzo fajne zmiany. Bardzo ciekawie zapowiada się sterowanie głosem. Powiesz przez mikrofon Hooah i w grze pojawi się taki napis No i jeszcze VAE. Będzie to chyba jedno z lepszych uaktualnień jakie ostatnio były.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
=]ENIGMA[=^DaM!aN^ General
|
Wysłany:
Nie 1:15, 26 Sie 2007 |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 1581 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
lol będę siedział przy kompie i krzyczał HOOAH, ENEMY DOWN !
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|